Study tips {september}




Hej, hej! Za današnji post pripremila sam vam 5 savjeta za učenje. Nadam se da vam je prvi tjedan škole dobro prošao i da ste spremni za sve izazove koje vam donosi ova školska godina.



1) Neka vam na stolu gdje učite bude što manje nepotrebnih stvari jer ćete tako imati više mjesta za knjige i bilježnice, a i lakše ćete se koncentrirati za učenje.


2) Dok učite u sebi misli vam često znaju odlutati, koncentracija vam brzo padne, pa bih vam preporučila da učite na glas. Na taj način ćete se najbolje pripremiti za usmeni ispit, a i lakše ćete zapamtiti gradivo.


3) Kad dođete doma iz škole napišite si koje zadaće imate i označite težinu tih zadaća. Tako ćete si moći isplanirati poslijepodne i večer jer ćete znati koliko će vam otprilike vremena trebati za zadaće. Ovdje možete vidjeti kako sami si ja organizirala bilježnicu gdje pišem sve zadaće  i što moram učiti.


4) Nemojte samo štrebati rečenice iz knjige ili koje je rekao profesor. Pokušajte shvatiti smisao onoga što učite i onda to ispričati svojim riječima jer ćete tako puno lakše zapamtiti.


5) Nemojte zaboraviti na tjelovježbu tijekom pauza od učenja. Sjedite i u školi i doma dok učite pa bi vježbanje puno koristilo vašem zdravlju. Također, nakon vježbanja osjećat ćete se puno odmornije i motiviranije za učenje.





Primjedbe

  1. Ja sam isto uvijek učila glasno. Nekome to odgovara, nekome ne, ovisi o navici i kojem stilu učenja pripadaju. Ali, moram priznati, malo je nepraktično kad si student - na 4. godini studija živjela sam s dečkom i bratom pa se događalo da učim u kupaonici, ha ha ha...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj, meni smeta kad osjećam nečiju pristutnost dok učim tak da ne mogu ni zamisliti kak je tek tebi bilo hahah. Ja još nemam iskustva s fakultetom jer sam trenutno maturantica, ali vidjet ću kako će mi ići iduće godine to učenje na glas. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Petri što mi je otkrila tvoj blog! Jako mi se dopada kako pišeš i zvučiš kao sjajna mlada dama.

    Tvoj post o lektiri sam prosledila sestri koja nije neki ljubitelj lektire, nadajmo se da će dopreti do nje :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar