Kalendar & dnevni i tjedni planer





Dragi moji, kao što i sami znate, danas je posljednji dan školskih praznika. Pa vam u ovom postu donosim kalendar s mjesečnim prikazom za školsku godinu 2016/2017. Uz to, dodala sam još i dnevni planer te tjedni planer. Želim vam puno uspjeha u nadolazećoj školskoj godini!!


I kalendar i planeri su u PDF-u pa kliknite ispod na riječ ovdje kako biste otvorili datoteku, a potom i spremili/isprintali.

PLANERI







tjedni planer - ovdje






dnevni planer - ovdje 




PRIKAZ PO MJESECIMA


rujan - ovdje 
listopad - ovdje
studeni - ovdje
prosinac - ovdje
siječanj  - ovdje 
veljača - ovdje
ožujak - ovdje 
travanj - ovdje
svibanj - ovdje 
lipanj - ovdje
srpanj - ovdje 
kolovoz - ovdje 




Ovako sam ja uredila svoj dnevni planer za jedan tipičan školski dan:



































Također, pogledajte Petrin post Planer za školu - besplatni predlošci gdje vas čeka puno predložaka pomoću kojih možete napraviti planer za školu. :)






Primjedbe

  1. Draga Maja, hvala ti na ovim predlošcima! Odmah ću ih ispisati kako bih se što bolje pripremila za nadolazeće ispite i kako bih sve obaveze imala upisane na jednom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju! Na jesen dolaze novi pa svrati da ih vidiš i da ti pomognu da rasturiš treću godinu ;)

      Izbriši

Objavi komentar